wtorek, 16 grudnia 2008

Dusty Archives - Granada 10.V.2007

Granada, magiczne miasteczko na poludniu Hiszpanii. Tutaj na kazdym kroku widac wplywy islamu, w koncu byla to ostatnia twierdza Maurow ktora padla dopiero w 1492 roku. Przepiekna Alhambra - palac wladcow, biale budynki dzielnicy arabskiej i osniezone szczyty gor Sierra Nevada. Do tego XVI i XVII-wieczna architektura Hiszpanii. To wszystko tworzy naprawde wyjatkowa atmosfere, mam nadzieje ze na zdjeciach ponizej udalo mi sie uchwycic chociaz czesc tego klimatu :)

























2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jeśli masz więcej eurasów do rozdania to ja też chętnie przyjmę :-)

marcinsen pisze...

Hej
Swietne zdjecia z Granady. Zalowalem, ze w Alhambrze nie udalo mi sie zrobic tylu dobrych fotek. Wlasnie jestem na swiezo po powrocie (spedzilem tam urlop na poczatku marca) i z nostalgia wspominam moje ulubione miasto:)
Jak macie ochote poczytac, zapraszam na moja relacje stamtad, w dziale podróże.
Na razie.