środa, 10 czerwca 2009

My birthday present :)

Moj znajomy Eryk pare dni temu podarowal mi 4 czarno-biale zdjecia oprawione w ramke. Originalne fotografie tylko cos w nich bylo dziwnego, ano to ze jestem na kazdym z nich :D Musze przyznac ze Eryk wykonal niezla robote w Photoshopie i mam teraz fajna pamiatke.

Jedzac lunch z chlopakami z 1 Samodzielnej Brygady Spadochronowej
Jako Polskie Commando na zdjeciu z dowodca majorem Smrokowskim

A tutaj same szychy mi sie trafily, general Sosabowski, general Browning i general Horrocks ktoremu salutuje :D

Okopy w Driel podczas wrzesniowych dni w Holandii 1944 roku. Podobno bardzo popularne byly wtedy jablka z okolicznych sadow wiec oczywiscie ja tez zagryzam :)

1 komentarz:

Frans pisze...

No to
H a s i o r k u
w dniu urodzin
wszystkiego

n a j l e p s z e g o !

Radości na co dzień,
spełnienia marzeń,
samorealizacji
i satysfakcji.

Tego Ci życzy
Twój Frans :-)
.